Paleo krémes

Paleo krémes

Régóta szerettem volna paleósítani a krémes tésztát, most sikerült végre a krémet is úgy elkészíteni, hogy ne folyjon és ne kelljen kanalazni a sütit.

kremes teszta paleosanHozzávalók:

Tésztához (1 nagyobb laphoz):
Krémhez:
Tojáshab:
  • 1 csipet só
  • 6 tojás fehérje
Tejszínhab
Elkészítés:

Keverjük össze a tészta hozzávalóit, öntsük sütőpapírral kibélelt tepsibe és süssük 20-25 percig 160 fokon alul-felül sütéssel.
paleo piskotalap

paleo kremes piskota

Áztassuk be a lapzselatint vízbe.

A behűtött cocomast verjük fel kemény tejszínhabnak. Tehetünk bele 1 vízgőz fölött feloldott lapzselatint is.

A konjaclisztet keverjük el a hideg kókusztejben, majd keverjünk össze mindent a krémhez és majdnem főzzük fel. Hűtsük le es keverjük bele a zselatint. Tegyük hűtőbe.

paleo kremes tojaskrem

Verjük fel a tojásfehérjét a csipet sóval majd főzzük át forró vízben. Keverjük össze a tojáskrémmel és állítsuk össze a sütit.

verjuk fel a feherjet habnak

Több variáció is létezik: 2 lap közé tegyük a krémet és tetejére tejszínhabot vagy csak egy lap rajta krémmel és tejszínhabbal. Én itt 2 lapot készítettem krémmel közte és bevontam az egészet tejszínhabbal, valamint gyümölccsel díszítettem a tetejét.

cukormentes kremes suti

Megjegyzések

Legnépszerűbb receptek