Paleo mákos és diós bejgli

Paleo mákos és diós bejgli

Nem akartam, hogy a Karácsony a sütésről-főzésről szóljon, de azért csak jó lett volna egy kis sütemény az ünnepi asztalon. Természetesen nem akartam sokat sem időzni az elkészítésével.
Évek óta szemezgettem már néhány paleós szakácskönyvvel, most találtam pár antikváriumi példányt, meg is leptem magam Karácsonyra velük. Az egyikben találtam valami nagyon jópofa vékony piskóta receptet, fel is használtam a bejglihez. Nagyon jól sikerült, mindenkinek ízlett és nagyon hamar el is készült.

Hozzávalók:
paleo makos es dios bejgli

1 laphoz:
Diós töltelékhez:
Mákos töltelékhez:
Ekészítés:

Keverjük össze a lap hozzávalóit, öntsük rá a sütőpapírral kibélelt tepsire, egyengessük el, majd süssük 15-20 percig 160 fokon.

vekony paleo piskota

Közben készítsük el a tölteléket vagyis keverjük össze a hozzávalóit.

makos toltelek paleosan
 paleo dios bejgli toltelek






Ha kész a lap, szedjük le róla a papírt, kenjük meg a töltelékkel, tekerjük fel, kenjük meg tojássárgájával a tetejét, szurkáljuk meg, majd süssük 15 percig.

psillyumos piskotalap

piskotara kenjuk a makos tolteleket

dios bejgli paleosan

megszurkaljuk a paleo bejglit

paleo dios karacsonyi bejgli

paleo bejgli szeletelve

Megjegyzések

Legnépszerűbb receptek