Paleo csokis piskóta Szafi kenyérlisztből

Paleo csokis piskóta Szafi kenyérlisztből

Unokahúgomnak készült születésnapi torta. Csokis az igazi, így elkészítettem a vegán gyümölcs-habos sütim torta változatát, málnás krémmel.

Hozzávalók:
glutenmentes csokis malnas torta

Piskótához:
A folyékony összetevőket aprítóépben egyneművé kevertem. Hozzáadtam a többi hozzávalókat és tovább kevertem a gépben, amíg csomómentes lett.

glutenmentes csokis piskota

180 fokon 20 percig sütöttem alul-felül opcióval.

tejmentes csokis piskota

A piskóta nem lesz annyira szellős, inkább tömörebb állaga lesz.

A piskóta receptje innen való: https://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2018/05/szafi-reform-szenhidratcsokkentett-zala-kocka.html

A krémet a fentebb említett gyümölcshabos sütim receptje alapján készítettem el.

A bevonattal ezúttal kicsit kísérleteztem, nem jegyeztem le, hogy miből pontosan mennyi került bele, de ezek voltak az összetevők:


A massza olvasztásának megvan a tehnikája, elkezdjük olvasztani a 2/3-át, majd félretesszük a tűzhelyről, hogy szép lassan olvadjon tovább. Ne kevergessük. Miután nagyjából kihűlt, megint elkezdjük olvasztani a maradék 1/3-ával és a többi összetevőjével együtt ezúttal folyamatos keverés mellett.

paleo szulinapi csokitorta

Megjegyzések

Legnépszerűbb receptek