Paleo töltött paprika

Paleo töltött paprika

Rengeteg paprikát és paradicsomot kaptunk ajándékba. Volt már, hogy megsütöttem és ecetes-olajos savanyúságot készítettem belőle. De most nem akartam ilyesmivel vacakolni, így paradicsomos töltött paprika készült.

Hozzávalók:
toltott paprika paleosan
  • kb. 1,5 kg darált hús
  • kb 15-20 paprika
  • kb 1,5 kg paradicsom vagy egy üveg paradicsompaszta
  • 4-5 répa
  • , bors, kapor vagy más fűszer izlés szerint
Elkészítés:

Mossuk meg majd csumázzuk ki a paprikákat.

pucolt paprika

Pucoljuk meg és aprítsuk fel a répákat, majd keverjük össze a hússal és fűszerezzük izlés szerint.

toltott paprika tolteleke

Töltsük meg a paprikákat a töltelékkel.

paprika megtoltve

Daráljuk meg a paradicsomokat és öntsük rá a töltött paprikákra.

paradicsom ledaralva

Öntsük fel annyi vízzel, hogy lepje el. Én kuktában főztem, de lábosban is 1 óra bűven elég neki.

toltott paprika repaval

Megjegyzések

Legnépszerűbb receptek