Paleo tócsni édeskrumplival

Paleo tócsni édeskrumplival


Már nagyon éhesek voltunk estére. Nem volt semmi főzve, így valami extra gyors kaját kellett készíteni. Nem volt otthon sem túl sok minden, csak pár tojás, batáta, saláta, szalámi... és magliszt, az mindíg akad itthon. Hát legyen tócsni. Nem muszáj megsütni mindet, a hűtőben megmarad és másnap el lehet készíteni a többit is, vagy készíthetünk fele ekkora adagot is.

Hozzávalók:
glutenmentes tocsni batataval
Elkészítés:

Meghámoztam egy nagy édeskrumplit és betettem az aprítógépbe. Ráütöttem a tojásokat és hozzáadtam a többi hozzávalókat is.

batatas tocsni hozzavaloi

Tulajdonképpen bármilyen lisztet használhatunk, addig tettem bele a különböző liszteket, amíg egy sűrűbb, de még folyós masszát nem kaptam, hogy még könnyedén ki tudtam lapítani a serpenyőben.

paleo zoldseges tocsni

A serpenyőbe kb 1 ek kókuszolajat tettem, halmoztam pár kupacot a masszából, majd kilapítottam őket kb 1 cm vastagságúra. 2-3 percig süssük mindkét oldalát, amíg kezd barnulni a szélük.

glutenmentes zoldseges palacsinta

Kenyérnek is kiváló, köretnek is el lehet készíteni, bármilyen zöldséggel lehet variálni.

glutenmentes tocsni kenyer

Megjegyzések

Legnépszerűbb receptek